مطالب طنز(هزار پا)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

نصفه شب از خواب پريدم ..... يه " هزار پا " داشت روي سينم به صورت کاملا زماندار با فرکانس ثابتي حرکت ميکرد ، 



... من و ميگي .....!!!! بلللللللند شدم رو هوا با يه حرکت فيليپيني همينجور که داشتم دور خودم مي پيچيدمو به لباسام چنگ مينداختم در اتاقو وا کردم پريدم تو هال ، ( يعني تو اون لحظه اگه لينچان و جت لي و جکي چان با هم ميريختن سرم ، ازم کتک ميخوردن ، اصن کنترلمو کاملا از دست داده بودم ) . 

يه هاله ي ضعيفي از نور تو يه قسمتي از هال افتاده بود ، مثه يوز پلنگ خودمو رسوندم اونجا ديدم يه چيزي چسبيده به شلوارم ، مارو ميگييييييي؟؟؟
 

با تمام قدرت با کف دست با پشت دست با مشت با آرنج همينجوري داشتم ميکوبيدم به پام ، حالا منه بد بخت هم دستم درد گرفته بود هم پام ، ازون طرفم داشتم زهره ترک ميشدم ، فکر ميکردم اين پاهاش گير کرده تو شلوارم واسه همين کنده نميشه ،
 

آقا دورخيز کردم با پا رفتم تو ديوار تا له بشه ، دو سه تا غلتم روي زمين زدم تا کاملا پرس بشه ، يعني حرکاتي کردم که يه گونگ فو کار حرفه اي از انجامش عاجزه ، بعد از اينکه خودمو آش و لاش کردمو دهن دستو پام سرويس شد پريدم چراغو روشن کردم که ديدم
 

بدبخت پرس شده ( بازم چشام خوب نميديد
) 

عينکمو زدم ديدم اههههههههه اينکه هزار پا نيست
........ 

مارک " آديداس " بود که روي شلوارم دوخته شده بود ،
 

الان دونستی شلوارم مارکدار بود اونم از نوعِ آدیدااااااااااااس ؟



نظرات شما عزیزان:

bikasi
ساعت14:30---1 آذر 1392
این شکلک ها رو نزار هر چی ساده تر قشنگ تره بخدا


پاسخ:ممنون از انتقادت


یاسمن
ساعت14:20---25 شهريور 1392
وای بگم خدا چیکارت کنه دختر

فاطمه
ساعت23:13---23 شهريور 1392
خعععلی باحال بود.خخخخخ

بقیه پستاتم باحال بودن ایول

راستی منظورت ازون دوروغه چی بود؟؟!!
پاسخ:ممنون گلم.کدوم دروغه؟؟؟


سعید تکتا
ساعت19:26---20 شهريور 1392


شیدا
ساعت1:10---20 شهريور 1392
خخخخخخخخخخخ





روده برشدم ازخندههههههه



خعلیییییییی باحال بود
پاسخ:قابلی نداشت


رامان
ساعت2:48---15 شهريور 1392
واییییییی چقد خندیدم

اولا باید وقتیکه شلوارتو میخریدی به مارکش دقت میکردی این از این

میگن شلوار دخترونه با مارک هزارپام اومده بازار که راحت میتونه با آدیداس رقابت کنه

من که نمیدونم دخترا باید اینو تایید کنن اینم از این

حرکت فیلیپینیو من تا حالا ندیدم اگه میشه یه سی دی از این آموزش برام بفرستی ممنون میشم

در آخرم میخوام بهت یه پیشنهاد بدم:تو میتونی راحت تو رقابتهای کنگ فو و رزمی بدرخشی تنها به یه هزار پا احتیاج داری البته اگه عقربم باشه که دیگه طلا هم میگیری


پاسخ:من حرکتامو از خودم اختراع کردم واسه همین سریه و نمیتونم پخشش کنم!!!و اینم بگم که شرکت توی این مسابقه ها واسه ی من مثل آب خوردنه واسه همین من وقتمو الکی مصرف نمیکنم !!!خخخخخ


هستی
ساعت20:36---13 شهريور 1392


جییییییییییییگررررررررباحااا اااال
پاسخ:قوفونت


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت14:20---13 شهريور 1392
ایول جالب بود

روشنک
ساعت0:54---13 شهريور 1392


حدیثه
ساعت17:22---12 شهريور 1392
نمیری تو دختر.مردم از خنده
پاسخ::)))))))


saeed
ساعت15:44---11 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی راستی لینکم کنی

nikishaprak
ساعت9:32---11 شهريور 1392


هانیه
ساعت1:33---11 شهريور 1392
سلام وب زیبایی داری.منم وبم مثل تو تقریبا دخترونست خوشحال میشم بیای اونجا برام نظر بزاری .اینم ادرسشه:
dokhmal-bala77.blogfa.com
پس فعلا بابای عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 7 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ